Jákri Dórika naplója

Friss topikok

  • nyunyóka: Szia Dórika! Nagyon köszi a szülinapi jókívánságokat! A hajaddal kapcsolatban pedig: nekem így is ... (2009.03.31. 14:26) Hej-haj!
  • nyunyóka: Dórika, remélem, legközelebb ügyesebb leszel, és sikerül elcsenned Apukád hitelkártyáját! Én már t... (2009.01.22. 15:17) Világjáró lettem
  • nyunyóka: Dórika! Az eszkimó puszik megérkeztek, köszi!! Én nemrég tanultam meg cuppanósat adni, azzal várl... (2008.10.22. 13:44) Szőke, kék szemű

Linkblog

Hej-haj!

2009.03.27. 17:22 - k.orsi

Küzdök a hajammal rendesen... Anya is... Anya még a sajátjával is, mert a sajátom mellett az övét is előszeretettel ráncigálom.

Anyának már muszáj volt levágnia a hajamat hátul és oldalt, mert egy: hátul már majdnem derékig ért, a vége fekete volt, amivel születtem, a tövénél pedig szőkésbarna, amilyen majd lesz állítólag. Kettő, a fejem közepén, hátul kikopott a hajam, annyit forgolódtam az ágyban, ezért úgy néztem ki, mint valami papnövendék. Ez még most is majdnem így van, de már kevésbé feltünő.

Három: Anya szerint azért tépkedtem a hajamat onnan, mert rálógtak a szálak a fülemre és csikizték. Hogy ez igaz-e? Majd elárulom, mi?

A gond az, hogy felül is le kéne vágni, de az eddigi eredmények alapján Anya nem nagyon meri.

Azért annyira nem lett szörnyű, de Anya úgy döntött, egyelőre nem nyit baba-fodrászszalont. Ki tudja, ha ilyen ütemben nő a hajam, talán sokat fejlődik majd... vagy bevállalja, hogy elvisz a fodrászához, ahol nyilván nyugodtan fogok ülni az ölében, tűrni csendben, hogy matassanak a fejemen és persze egyáltalán nem akarom majd megfogni azt a fémes tárgyat, ami a hajvágásnál elengedhetetlen eszköz.

Itt látható egy kép rólam és a hajamról még a vágás előtt, ami közvetlen ébredés után, de még fésülködés előtt készült... Igen, jól látod, elaludtam rendesen a sérómat! Ja, és ugye hogy van saját távirányítóm és billentyűzetem!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jakridori.blog.hu/api/trackback/id/tr81029611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyunyóka 2009.03.31. 14:26:34

Szia Dórika!
Nagyon köszi a szülinapi jókívánságokat!
A hajaddal kapcsolatban pedig: nekem így is tetszel, a többi meg nem számít!!!
Puszil: Benci


süti beállítások módosítása