Jákri Dórika naplója

Friss topikok

  • nyunyóka: Szia Dórika! Nagyon köszi a szülinapi jókívánságokat! A hajaddal kapcsolatban pedig: nekem így is ... (2009.03.31. 14:26) Hej-haj!
  • nyunyóka: Dórika, remélem, legközelebb ügyesebb leszel, és sikerül elcsenned Apukád hitelkártyáját! Én már t... (2009.01.22. 15:17) Világjáró lettem
  • nyunyóka: Dórika! Az eszkimó puszik megérkeztek, köszi!! Én nemrég tanultam meg cuppanósat adni, azzal várl... (2008.10.22. 13:44) Szőke, kék szemű

Linkblog

Szőke, kék szemű

2008.10.17. 16:51 - k.orsi

 

 Még nem is találkoztunk, de máris elbűvölt :) Már alig várom, hogy meglátogassuk Bencit, akit Anyáék szemeltek ki nekem. Hát mit mondjak, jó választás volt! Hamarosan megismerem végre és megígérte, hogy a maci gyűjteményét is megmutatja nekem. Anya azt mondta, hogy még csak eszkimó puszit adhatok, így abból küldök neki sokat! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jakridori.blog.hu/api/trackback/id/tr69718896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyunyóka 2008.10.22. 13:44:22

Dórika!

Az eszkimó puszik megérkeztek, köszi!! Én nemrég tanultam meg cuppanósat adni, azzal várlak! ;-)

Anyukádnak nagyon boldog névnapot kívánok, Anyával és Apával együtt!!

Benci


süti beállítások módosítása